Denna sjukvård

Igår åkte jag med min mamma till alingsås akuten för han hade ramlat ner för en altan trappa. Trappan var snorhal och det fanns inget räcke.
Vi kom dit vid 19 tiden och hon fick prata med en sköterska. Vid 20:40 fick hon gå till röntgen för att röntga dom ställena som hon hade ont i.
Sedan satt vi i väntrummet och kollade på tv, tur att det fanns i alla fall.
Kl 00:45 kom läkaren och kl 01:00 kom vi där ifrån. Skönt att veta att man skulle upp och jobba. Klockan ringde 05:30 och jag känner mig rätt ok ändå trotts lite sömn.
Nu skall jag till jobbet.¨
Ha en bra dag.

  

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hälsa Marita och ge henne en kram från mig!

Postat av: Anna-carin

Hej! det tar en väldans tid när man är på sjukhuset.

Jag hoppas allt gick bra med din mamma.

Ha en bra dag // Anna-Carin

2008-11-13 @ 14:40:38
Postat av: Annika

Oj.. hur mår din mamma idag?!? Gick allt bra??! orolig

2008-11-13 @ 19:13:49
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback