Prata

Skall livet vara på detta viset? Skall jag behöva stå ut med detta resten av mitt liv? När man tror att man är på topp så kommer bakslaget, vet inte hur länge jag kommer att orka med detta.
I bland önskar jag att jag hade någon att prata med som lider av samma sjukdom, känns som jag behöver ha någon som förstår mig. Vad tar man sig till när man har fått en kropp som lever sitt eget liv och inte längre gör som man vill. Ena dagen kan man vara på "topp", nästa dag är man nere på "botten".  Jag fattar inte varför jag har drabbats av detta, varför kunde inte jag fått ha ett vanligt liv.
Idag har jag legat i sängen mer eller mindre hela dagen. Sovit och läst om vart annat, känns som om huvudet skall explodera.
Till mina vänner vill jag säga Tack för att ni finns.
Kram

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Usch va trist! Jag hoppas att du snart ska få känna dig bättre och att du kan få hjälp så att det går längre tid mellan skoven.



Kram, Gunvor

Postat av: Helena

Visst har du fibro?

Jag har Ra som huvuddiagnos men även atroser och troligast spondolyt så vi har inte samma sjukdom men jag vet hur det är att ha ont jämt.

Är du helt bra mellan dina skov?

Mina leder är så förstörda nu så även om de hittat en medicin som håller inflammationerna tillbaka så har jag värk hela tiden men mer eller mindre.

Hoppas att de hittar nått som kan hjälpa dig vännen.

Kram

2008-06-25 @ 10:29:51
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vad är det för sjukdom du har? Du kanske skulle kunna berätta om din sjukdom i ett inlägg här på din blogg, så kanske du kan komma i kontakt med andra med samma sjukdom. Hoppas du snart mår bra igen!!

2008-06-25 @ 23:40:45
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback