Torsdag

Så var det torsdag igen. Veckorna går så fort. Idag är det jobb som vanligt som gäller.

Igår hade jag min lediga dag och jag gjorde inte ett smack. Jag hade jätte mycket värk och kände mig rastlös. Så tråkigt att man alltid skall vara dålig den dagen. Orkar inte någonting.
I går kväll blev det i alla fall en promenad med stavarna, jag, mamma och Wenke var ute. Det var skönt väder.

Som ni ser har jag lyckats trolla bort min header och jag har inte lyckats trolla dit den igen. Jag får ta och försöka med detta till helgen, hinner inte idag.

I kväll skall jag och Robert gå på teater, jag fick biljetter av jobbet i julklapp. Det är en teater som går på kulturum i partille, skall bli trevligt.

Ha en bra dag.

Kram

  


Kommentarer
Postat av: Helena L

Hoppas ni får trevligt på teatern !!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback