Ny vecka

Så var det måndag igen. Fattar inte att helgerna skall gå så fort.  Idag är det jobb som gäller och i kväll skall jag köra Michan till träningen och under tiden hon tränar åker jag till goa Malin och hälsar på.

Helgen har varit så där faktiskt. Fortfarande ont i ryggen och det gör ju inte att man känner sig på topp. I går var det en fruktansvärt jobbig dag. Det som lyste upp dagen var Michans handbollsmatch. Vilken match, så spännande och gumman gjorde 4 mål.

I lördags var jag och pysslade hos
Lollo , mycket trevligt. Började på ett minialbum, första gången jag gör detta och det är riktigt kul.

Ha en bra dag.

Kram

Lite bilder från i lördags.







Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Aj aj. Hoppas det där ryggontet försvinner fortare än kvickt. Kram och ha en härlig måndag!

Postat av: Helen

God morgon. Kikade in på di fina blogg. Vilka härliga saker du gör, ser jättekul ut. Jag har också en grabb som spelar handboll, det är jättekul att titta på ( framförallt när dom vinner ). Ha en bra dag

2009-01-26 @ 07:49:05
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! är det scrapping ni håller på med?

Ser skojigt ut.

Ha en bra eftermiddag/kväll // Anna-Carin

2009-01-26 @ 17:22:38
Postat av: Helena L

Jobbigt med ryggontet ditt :(



Men oj så kul ni verkar ha när ni pysslar :)



Kram kram

2009-01-26 @ 22:10:54
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback