Ny dag

I dag är det torsdag igen. Har fortfarande ont i ryggen och det verkar inte vilja ge med sig. Skit också.
I går var jag på fotoklubbens månadsmöte och det var väldigt givande. Kände hur lusten för att fota började komma tillbaka.
I går var en gamal kompis till mig på besök, vi umgicks när vi gick på gymnasiet. Så himla mysigt att få träffas i gen efter alla dessa år. Kändes nästan som vi hade umgåts hela livet. En helt underbar tjej är detta och jag hoppas verkligen att vi kommer fortsätta att umgås.

Idag är det jobb som gäller och efter jobbet skall jag med Michan till handbollsträningen. Så det blir ingen vila efter jobbet.

Ha en bra dag.

Kram

  

Kommentarer
Postat av: Hellan

Men vad glad jag blir att du börjar återfå lusten att fota !!! :)



Hoppas du blir bättre i ryggen!



Ha en bra dag! /Helena

Postat av: Lollo

vi ses ikväll....min egen webbmaster ( hihihi)

2009-01-15 @ 15:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback