bläää.....

I dag ahr inte varit en bra dag. Jobbade till 10:30 och sedan fick jag gå hem och lägga mig. Förskylningen vill inte bryta ut ordentligt, jag måde inte alls ok och det känndes som om jag hade feber. Jag kröp ner i sängen när jag kom hem och sov i närmare 3 timmar, detta är inte vanligt när det gäller mig. Brukar bli så när kroppen lkisom inte vill vara med.

I dag har min kära lilla bil varit på service och jag kan säga så att det gjorde mig mindre glad då det var massa fel på bilen. Så denna historia lär bli dyr. Får tillbaka bilen i morgon.

Ha en trevlig helg!

Kram

  


Kommentarer
Postat av: Helena L

Usch stackare.

Jo jag har oxå min bil på service nu så jag är lite nervös måste jag erkänna. Blir väl aldrig billigt när det handlar om bilar.



Hoppas verkligen du börjar känna dig bättre! Jag har peppar peppar fortfarande klarat mig från förkylningen trots att vi har så många barn som kan dra hem basillusker ;)



Kram kram

Postat av: Junitjej

Vilken otursdag! Krya på dig!



Får jag värva dig till sajten GratisVaror.se?

http://www.gratisvaror.se/av:junitjej

Du får 75 startpoäng och det räcker med 200 poäng för att hämta hem ett presentkort. Bli medlem idag!

2009-01-29 @ 21:14:39
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback