Äntligen fredag

Ja det tycke rjag trotts att jag började jobba igår. Jag är så trött och så kan jag ändå inte sova. Sover jätte dåligt på nätterna. I går var jag helt slut på kvällen, orkade inte ens sitta vid datan. Gick och la mig kl 21 och det är inte vanligt när det gäller mig.

Vaknade i dag med en tå som är aldeles svullen och röd. Fattar ingenting, hur kan den bli så över natten. Hoppas det ger med sig under dagen.

Nu skall ja ta på mig och sedan väcka lille man. Dax för dagis.

Ha en bra dag.

Kram

  

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad mysig din blogg är med alla hjärtan och stjärnor och moin favorit färg - rosa! :-)

Vad skumt med tån som var uppsvälld och röd när du vaknade? Kan du har legat på den så att den blivit stassad/klämd under natten? Gick svullnaden ner under dagen?nyfiken



Hoppas att du får en fin helg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback