Allum

Ibland blir man riktigt irriterad när man är inne i en affär. Vi var inne i en väskaffär på allum och min dotter skulle köpa en väska. Hon ställde sig i kö och när damen innan var färdig så struntade kassörskan i min dotter och gick och hjälpte andra i butiken och där stog hon. Kassörskan gick efter en stund tillbaka till kassan och då skull ehon börja att hjälpa den som stog efter min dotter i stället men då sa hon att det var min dotter som var först. Min mamma gick in i affären för att se till så hon fick hjälp. Jag tycker att detta var helt bedrövligt gjort, är det inte värt något att ett barn handlar?? Märkvärdiga kärring.

  

Kommentarer
Postat av: Tina

Många gånger blir barn helt överkörda i affärerna, mina har vart med om det flera gånger.

Det är märkligt det där!

Kund som kund!

Postat av: Sandra

Stora tjejen! Vad blev det för väska? Kram kram och hälsa till familjen.

2008-09-21 @ 19:21:22
Postat av: Marie

Jag har sett det många gånger och blivit förbannad nästan lika många gånger...ofta har jag inte hållt tyst.



Jättefina foton på Michaela, hon är så snygg (ja, jag vet att jag tjatar om det).

2008-09-23 @ 09:24:13
URL: http://maraij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback