Snöat

Igår kväll kom den första snön, det var inte mycket men det blev vitt på marken. Snön har legat kvar tack vare att det är nästan -5 grader. Hua mig för att gå ut och behöva skrapa bilen.
Idag är det fredag igen och det betyder att man kan ha en riktig myskväll. Vi skall till mamma och pappa och äta tacos, mums.
Idag skall jag även ringa läkaren och se om jag kan få någon som helst hjälp med mina höfter. Hoppas på att läkaren är förstående och lyssnar.
Ha en bra dag alla mina läsare och glöm inte att skriva en rad så jag vet att du varit här. Gör du det så lovar jag att komma och besöka din blogg också :)

  

Kommentarer
Postat av: zizzi

Kallt är det idag men såå vackert. Ha en fantastisk helg själv. Hmmm jag har fått smak på maror..när ska du ha igen????



Kram Cissi

Postat av: De 3 J:na

Hoppas att ni får en trevlig helg!

Kram kram

2008-11-21 @ 19:19:54
URL: http://joelbjerlemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback