Nedstämd

image295

Känner mig inte alls på topp.
Jag har ett underbart jobb som jag storm trivs med, idag är det ett år sedan jag började där. I oktober blev jag fast anställd. Känner att jag har hittat mitt rätta jobb.
Men tyvärr så är det så att min kropp vill inte riktigt samma sak som mig. Jag har börjat få så ont i min axel och nacke igen. Det är flera år sedan jag hade sådana problem med den. Vaknade i dag med kanon ont i huvudet och det kommer från nacken och axeln. Jag känner det.
Är det inte det ena så är det det andra. Fibromyalgin gör ju sitt också, blir ju extra mottaglig för det mesta.
Detta var lite från mig så här på morgonen.
Nu skall jag ta på mig kläder och sedan åka till jobbet. Börjar kl 7 så det är en stund kvar, har bil denna veckan och det är skönt.

Ha en bra dag mina vänner

Kram

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad jobbigt att du har ont! Hoppas det blir bättre!

Postat av: Helena

Jag har sjukpension sen många år tillbaka....skönt när man kan ta allt i sin egen takt på dagarna.
Känner med dig vännen....inte kul att ha ont.
Var rädd om dig!
Kram

2008-01-15 @ 10:07:01
URL: http://www.vildaella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback