Lyckad dag

I går var en lyckad dag. Disney on Ice var bra tyckte vi alla. På kvällen var det kalas och det var trevligt. Michaela var nöjd. Hon  fick massa fina presenter. Hon fick kläder, en Ipod, pengar, en Quickutz tång,pysselsaker, diddlegrejor och lite annat.
Idag skall vi gå på 5 års kalas, det år min brors son som skall ha kalas. Har inte fått köpt någon present än så jag skall strax göra mig klar för att bege mig ner till Allum. Vet inte vad jag skall köpa.

Vad skall ni göra i dag?

Ha en bra dag.
Kram

                               image289

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vi skall gratulera Lucas,, han fyller ett år idag.
Vi syns till morran!

2008-01-13 @ 10:41:59
Postat av: Gunvor

Än så länge idag har jag städat undan julsaker, slängt ut julgranen, veckohandlat och planerat veckans middagar, promenerat 1 timme med hunden och bläddrat lite i en stämpeltidning. Återstår ytterligare en entimmas hundpromenad, middagsmatlagning och disk och lite annat småpyssel innan det är dags att avsluta dagen.

Ha det gott! Kram,
Gunvor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback