Funkade inte

image293

I morse funkade det inte för mig att komma in på sidan. Tänkte jag skulle göra ett litet morgon inlägg innan jag skulle åka till jobbet.
I dag har jag jobbat igen, skönt att vara tillbaka. Man behöver inte oroa sig för att man inte har något  att göra för där ligger högarna och väntar. Jag har hellre att göra än att sitta och rulla tummarna. Idag fick vi risgrynsgröt i bamba, mums vad gott.

Nu skall jag sätta mig och göra lite kort tänkte jag. Finns några födelsedagar fram över .
Trevlig kväll.

Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Bamba...det låter lika jäkla psycho varje gång =)
Näe, matsal heter det eller "matan" eller varför inte det finfina namnet "barnbespisningen", som det hette på min antika lågstadieskola.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback