God morning!

image372
Då var det snart dax att åka till jobbet. Jag blev glatt överaskad när jag kan åka själv i dag utan att behöva tänka på andra.
Efter jobbet så skall jag köra Michan till handbollsmatchen. Jag kan tyvärr inte se den då jag skall till frissan, Det var inte planerat någon match när jag bokadet tid till frissan så det får vara så.
Skall bli så skönt att få klippa sig, har redan avbokat tiden en gång för att jag var dålig. Nu känner jag mig som ett troll och får ingen ordning alls på burret.
Hoppas ni får en bra dag.

Kram på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Du är väl med på det nya fotouppdraget? Om du inte kan idag, så gör det imorgon!
http://junitjej.blogg.se/1202188870_nytt_fotouppdrag.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback