Back to work

4:15 vaknade jag idag, kunde inte somna om så 4:35 gick jag upp. Undra om det kan bero på att jag sov nästan hela dagen i går.
Idag skall jag gå till jobbet. Efter att ha legat hemma igår med huvudvärk och orkeslöshet känner jag mig bättre.
Idag skall jag ha rehabsamtal på jobbet, det känns helt ok med tanke på att jag har haft det ett antal gånger nu.

I eftermiddag skall jag klippa mig, skall bli så skönt att få bort allt slitet. Det var evigheter sedan jag var hos frissan. 

Nu börjar vårat badrum att bli färdigt, lite vatten rör kvar att dra men annars är det mesta på plats. Skall bli så skönt när det är helt klart. Lovar att ta bilder och lägga ut här.

Ha en bra dag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det var tidigit! Hoppas rehab-samtalet går bra idag! Stor kram till dig kompis!

Postat av: Annika

Hur gick det hos frisören??!

2008-12-16 @ 23:03:29
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/
Postat av: Johanna

sv: Absolut, tipsar verkligen om batterigrepp, det är otroligt bra!

2008-12-17 @ 09:41:09
URL: http://johannalundberg.wordpress.com
Postat av: Annika

Hur mår du idag??!



Tack för alla kommentarer inne hos mig igår! Tildis har fortsatt hög feber, men det verkar som att det nu inte dyker upp fler prickar, de första har även spruckit. Så vi hoppas på ett snabbt förfarande... milt med ;-)



Kramar i massor!

2008-12-18 @ 00:54:37
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback