Ännu en tisdag

Så var ännu en dag till ända. Idag har jag jobbet heladagen, har gått rätt bra. Mycket att göra och då går ju dagarna mycket fortare.
I kväll har jag varit på informationsmöte på högstadieskolan där Michan kommer börja nästa år. Kommer säkert bli bra. Känns ju lite konstigt att mammas lilla flicka skall börja högstadiet, oj vad tiden går fort.

Väl hemma igen blev det slappande i soffan och tv tittande. Kollar alltid på House på tisdagar. Tycker den är bra.

Fick ljuslycktor av min man i dag¨, dom var jätte fina. Skall se om jag kan ta en bild i morgon på dom. Jag bara älskar ljuslyktor.

Nu är det strax dax att hoppa i sängen.

Ha det gott!

  


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

gott att heldagen på jobbet gick bra =)

Det är ju precis som du säger, att om det är mycket att göra så brukar dagen gå mycket fortare! =D

Tack för dina rara ord inne hos mej! glad

kram Petra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback