Annandag jul

God morgon i stugorna! Hur mår ni idag? Här är det bra, skönt att få sova på morgonen tycker jag.

Ja då var julafton över för denna gången. Vi var hemma hos mina svärföräldrar hela gänget och det var trevligt. Tomten kom dit med julklappar till barnen och dom fick massa.
Michan fick nog det mesta hon hade önskat sig. En kamera,Wii konsolen och ett spel, kläder, böcker och DS spel mm.
Charlie fick mängder av lego, snacka om lycka. Han fick även en cykel,Ds konsol+spel, CD freestyle, kläder mm.

Dom var mycket nöjda.

Jag och gubben hade bestämt att vi inte skulle ge varandra några julklappar i år så jag hade inte köpt någon till honom, men han hade varit så gullig och ändå köpt till mig. Jag fick ett batterigrepp till min kamera, gissa om jag blev glad.

I går var vi hemma hos min mormor på 75 årskalas. Hon fick parfym och en blomma av oss. Hon var så glad att se oss alla. Det är inte varje dag vi samlas alla hemma hos henne. Det var trevligt.
Jag käkade smörgåstårta och även en liten bit vanlig tårta. Kommer dröja länge innan jag gör detta igen.

Idag är det annandag jul och vi har inga större planer. Får väl tvätta lite och även hjälpa lille man att bygga allt lego.
Tycker det är jätte roligt att bygga lego.

Nu skall här ätas frukost.

Ha en bra dag.

Kram

  

Kommentarer
Postat av: farmor

korten blev jätte bra dom

är så söta.kram farmor





2008-12-26 @ 09:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback