Roligt pyssel

                                                  
                                                   image154

Idag är jag hemma med Charlie som har studiedag. Rätt skönt faktiskt att få en extra dag ledigt.
Igår hade vi julkortspyssel på jobbet. Det var så trevligt. Malin var där med sitt företag
Snygga Stämplar och sålde sina fina julstämplar. Kunde inte låta bli att köpa några. Dom är så otroligt fina.
Lyckades få mina jobbarkompisar helt fast i detta också :)
Det är så roligt när man kan göra sånt som man tycker är kul med sina jobbarkompisar. Kommer garanterat att bli snart igen.

Idag skall jag städa hade jag tänkt. Skönt att slippa det imorgon. Då hade jag tänkt att göra julkort med barnen.
Ha en bra fredag

Kram Eva

Kommentarer
Postat av: Vexy

Jättefin och mysig sida du har.
Och vilka sjukt fina scrapbooking-saker ni får till. otroligt. Försöker själv mellan varven få till det... men neh, vill inte bli riktigt lika fint. får nog hålla mig till fotografering :)

Postat av: Bammie

Fina saker har du skapat och visst är det roligt att pyssla med sina arbetskamrater.
Ha en bra vecka.
Kram

2007-11-19 @ 08:56:55
URL: http://bammiesblogg.blogg.se
Postat av: Bammie

Även jag har köpt några. Tack för tipset. :)

2007-11-27 @ 09:25:38
URL: http://bammiesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback