Fest

image155

Igår var jag på fest med lärarna och annan personal på skolan, det var första gången jag var med. Det var verkligen kanon kul, det var längesedan jag hade så roligt.
Vi bakade pizza tillsammans i lag indelade på 4 personer. Så var det musik, massa musik. Live musik eftersom vi har så mycket duktiga musiker på skolan. Det blev också lite musikquiz, kil.
Dansade gjorde jag i massor.
Idag vaknade jag med ett ryggskott som går ner i ischias. Kom knappt ur sängen i morse.

Nu sitter jag här ensam och myser med en latte. Michan sover hos en kompis och Robert och Charlie är på ishockey. Rätt skönt att få vara ensam lite.

Ha en trevlig kväll.

Kram Eva

Kommentarer
Postat av: Lollo

Japp, man skall inte dansa för mycket, tänk på morgondagen (hihi)
vi ses på måndagmorgon

2007-11-25 @ 22:03:09
Postat av: Bammie

Ja lite sviter får man kanske ta efter en sådan rolig fest. Hoppas att det går över snabbt.
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback