Hopplös

Nu har jag varit helt hopplös med att uppdatera bloggen. Har varit rätt mycket.
Vi har satt upp husvagnen på skreacamping i falkenberg och jag bara älskar det. Var där i helgen ensam med barnen, det gick bra och vädret var kanon.
Annars har det inte hänt så mycket.

Jag håller fortfarande på med GI och det känns bra. Jag tar det i den takten det går. Ibland står det stilla och ibland händer det mer.
Sedan jag började på VV i höstas har jag gått ner 10 kg ock det är jag nöjd med. Kämpar vidare. GI maten passar mig kanon bra.

Ha det så bra tills nästa gång

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Bammie

Inte illa att ha minskat 10 kg. Det måste kännas underbart.

Kul att du trivs på campingen. Jag bara älskar campinglivet och är här nästan hela tiden.
kram till dig.

Postat av: Mariante

hallå där!
Kikar in hos dej oxå, hittade dej via Bammies blogg!
Ha det bäst och njut av våren!
Visst är det gott att tappa lite vikt, själv har jag tappat straxt över 30 kg....gött!
Kram

2007-05-11 @ 12:31:09
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se
Postat av: Gunvor

Va duktig du är med viktminskningen! Lycka till i fortsättningen och hoppas ni får många mysiga dagar på campingen!

Kram, Gunvor

2007-05-12 @ 08:10:45
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Lollo

Syran väntar fortfarande på sin husvagn, förstår att det känns bra med vikten för det syns verkligen på dig. Kram

2007-05-14 @ 06:08:51
Postat av: Ulrika

Nu tycker jag att det snart är dags för ett nytt inlägg här! ;)

Kram på dig min vän!!

2007-05-17 @ 07:38:02
URL: http://sweetsweede.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback