Lite kort

51358-70
I lördags var jag hemma hos
Lollo och gjorde lite kort. Det var himla trevligt. Synd bara att tiden springer iväg när man har roligt.

51358-69
Idag har jag varit hemma med barnen som har haft studiedag. Sandra och Alva  har varit här, det var mycket trevligt. Vi var en sväng hos kortmakaren för Sandra skulle kolla lite på papper och kort till deras bröllops inbjudningar. Jag skall hjälpa henne med dom.

Lite kort

Nu skall jag ta hand om disken sedan skall jag sätta mig på cykeln en sväng vid tv:n.

Ha det gott

Kram Eva-Lena


p.s Skriv gärna en kommentar d.s


Kommentarer
Postat av: Zara

Jättefina kort!
Kram

Postat av: Lollo

Tack själv Eva, det var VÄLDIGT trevligt o märr blev jag oxå. Korten blev jättefina som du gjorde. Hoppas vi kan göra om det snart. Kram Lollo

2007-03-21 @ 22:40:06
Postat av: Bammie

Jättefina kort du har gjort. Stämpeln är för gullig. :)
Lycka till med GI och cykelturerna vid TVn
kram

2007-03-23 @ 08:39:54
URL: http://bammiesblogg.blogg.se
Postat av: Lollo

Tack själv! det var jättekul!!!!

2007-04-02 @ 13:39:55
Postat av: Lena

så söta stämplar, de med korna :D

2007-06-03 @ 21:04:27
URL: http://latto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback