Helkroppsmassage

Helkroppsmassage




Igår var jag på helkroppsmassage. Det var vanlig massage och ingen fibromassage. Jag talade om för henne att jag hade fibromyalgi så hon tog det mycket lungt på dom ställena som jag har ont på.
Underbart var det och det är synd att en timme skall gå så fort. Är lite öm i kroppen idag.

Idag skall jag jobba som vanligt 2 dagar kvar på mitt gamla jobb. Skall bli så skönt :)

Ikväll skall jag ta mig en tur på min motionscykel. Måste ju ha gått ner på måndag.

Helgen kommer bestå av en massa kalas Michaela fyller 10 år imorgon och barnens kusin skall ha 4 års kalas på söndag. Så det kommer bli lite onyttigt ;)

Ha nu en bra dag!

Kram

Eva

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ha en bra dag!

Postat av: Zara

Åhhh vad härligt med massage, skulle jag också behöva.
Kram

2007-01-11 @ 07:48:14
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Åsa

tittar in och säger godnatt och sovgott!

2007-01-11 @ 20:09:28
URL: http://solsickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback