Fredag igen

Fredag igen

Så var det fredag igen, veckorna bara springer iväg.
Charlie är bättre med sina vattenkoppar och det är skönt, så nästa vecka blir det dagmamman igen.
Imorgon skall vi ha 4 års kalas och fira Charlie som fyller 4 på onsdag. Jag har beställt en underbart god tårta med päron mousse i och täckt med cholkad. Mums :)
Robert håller för fullt på att renovera mina föräldrars hus som dom har köpt så honom ser man inte mycket av.
Nu skall jag och barnen snart hem till Wenke  och äta middag. Trevligt med lite sällskap så här på fredags kvällen.
Nu skall jag fortsätta städa.

Ha det gott

Kram
Eva 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch,vattkoppor är inget kul!
Ha det bra!

Postat av: Therese

Önskar dig en fin helg!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback