En vecka kvar

image170

Nu är det bara en vecka kvar till julafton. Barnen väntar med spänning. Alla paketen är inslagna och inköpta.
4 arbetsdagar kvar och sedan är man ledig i 16 dagar, skall bli så skönt och välbehövligt.

Behöver vila upp min värkande kropp. Tänk om man någon dag kunde få slippa värken, men tyvärr kommer det nog aldrig att bli så.
Får ta en dag i taget.
Jag skall i alla fall scrappa på min ledighet. Det har jag inte gjort på evigheter. Hoppas på att kunna få ordning i mitt pysselrum också. Vet precis hur jag vill ha det.

Nu skall jag hoppa i sängen. En ny dag är snart här.
Sov så gott!

Massa kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Elin

söööt bild :)

Postat av: marie

Ännu mer fina bilder...har du ett helt arkiv hemma eller? =)
Ledig i 16 dagar..vad gott det lät!
Min ledighet startar på fredag kl 15.30 och då är jag ledig till tis.6 januari 07.45 (jag tror att datumen stämmer)
Ha en bra kväll!
...eller kanske Godnatt!

2007-12-17 @ 21:57:48
URL: http://marie2u.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback