Handboll

Igår spelade Michaela potatiscupen i alingsås hela dagen. Vi träffades 8:00 och vi var hemma15:30. Idag skall dom spela igen och det var samling 7:00. Jag kunde inte åka med idag så hon fick åka med sina handbollskompisar.
Jag skall hålla kurs i scrapbooking idag och jag börjar bli lite nervös. Men det skall bli jätte roligt. Jag berättar mer i kväll.

Igår blev jag faster till en liten tjej. Kan tro att mina föräldrar skall till sjukhuset idag ochh titta så då får jag gå dit i kväll och titta på kort.

Ha nu en jätte bra dag i solen

Kram Eva-Lena

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Grattis faster!!

Lycka till med kursen! Det kommer tt gå så bra!

Kram!!

Postat av: Zara

Hoppas att kursen gick bra och grattis till fasterskapet.
Kram

2007-04-16 @ 13:32:32
URL: http://zaras.blogsome.com
Postat av: Bammie

Hoppas att din kurs gick bra.

Kul att ni skall ha säsongsplats på Skrea. Det är inte så långt från oss i Olofsbo. Kanske vi ses i den härligt stora :) staden Falkenberg.
ha det bra

2007-04-18 @ 11:06:38
URL: http://bammiesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback