Gott betyg

Idag kom chefen och ville prata med mig. Hon gav mig massa feedback och talade om att dom är jätte nöjda med mig. Den ena rektorn jag jobbar emot hade pratat med chefen och talat om att hon tyckte att det funkade kanon med mig. Jätte roligt att få höra.

I tisdags var
Lollo här och scrappade. Henne har jag lurat så nu är hon fast. Jätte duktig är hon också. Världens bästa dagmamma också. Jag gjorde en sida men har inte hunnit ladda upp den än. Kommer inom kort.

Idag fick jag en inbjudan till en inflyttningsfest, jag blev så glad. Nu gäller det att fixa barnvakt och lura med gubben. Annars får jag åka själv. Det vill jag inte missa.

Nu ropar sängen på mig.

Godnatt

Kram Eva

Kommentarer
Postat av: Lena S

Åh vad kul med positiv feedback och allat annat kul Vännen!!
Ha en bra helg!!
Kramis/Lena S

Postat av: Lollo

Vet vi att du är duktig. Glad för att du "lurat" mig det är ju göörkul. Kram

2007-05-14 @ 06:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback