Utmanad

Jag har blivit utmanad av Maria A

Här kommer mina svar:

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
1) Undersköterska
2)Montör
3)Vårdbiträde
4) Administratör (nuvarande)

Fyra filmer jag kan se om och om igen
1) Greas
2)Dirty Dancing
kommer inte på någon mer

Fyra städer jag har bott i
1)Göteborg
2)Gråbo
Har inte bott någon annan stanns

Fyra TV-serier jag gärna ser
1) Greys Anatomy
2)C.S.I
3)Las Vegas
4) såpor

Fyra ställen jag vill åka till
1)USA
2) Franska rivieran
3) Hawaii
4Maldiverna

Fyra webbsidor jag besöker dagligen
1)
ScrapRooms forum
2) Expressen
3)Scrappiz
4)Aftonbladet

Fyra favoriträtter
1)Oxfilé med tillbehör
2) tacos
3)Kyckling med vitlökssås
4) Stek

Fyra ställen där jag trivs
1) Hemma
2) Husvagnen
3) Helsingborg
4) Falkenberg

Fyra personer jag vill träffa
1)Marie
2) Wenke
3) Sandra
4) Mina barn

Fyra personer jag vill utmana att svara på enkäten
1) Lollo
2) Zara
3) Therese
4) Marie L

Kommentarer
Postat av: Therese

Antar utmaningen:)
Kramisar

Postat av: Zara

Har svarat!
kram Zara

2006-09-18 @ 15:17:45
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Lollo

JA det skulle vara kul att svara men hur gör jag det? Går det här på bloggen elller är det nånananstans äsch nu kan jag inte stava heller men du fattar säkert Kram

2006-09-20 @ 23:11:55
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban

Du svarar i din egen blogg

2006-09-21 @ 07:54:03
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback