bilder från mässan


Här kommer bilder från min monter på mässan. Blev tyvärr inte så många tagna. Glömdes av helt enkelt.

51358-33
51358-32

Så var denna helgen också gjord. Igår var jag och Robert på husvagns och husbilsmässan på Elmia i jönköping. Mycket trevligt. Kul att få titta, hittade en jätte fin husvagn som vi ville ha :) och ett förtält. Men det får vänta tills vi blir miljonärer.
Efter mässan åkte vi till vårat hotell som vi bokat. Jätte mysigt. På kvällen gick vi ut och käkade och bara njöt. Så skönt att bara få vara ensamma i bland.
Sovit gott gjorde vi och i morse avnjöt vi en god hotell frukost.

Imorgon är det dax för jobb igen och fy vad tråkigt. Önskar att jag kunde hitta något annat att göra. Tycker inte att mitt jobb är vidare kul.
Nu skall jag kolla lite tv innan jag hoppar i säng.


Ha det bäst.

Kram Eva-Lena

P.s Ni besöker väl
www.scrapgodis.se d.s

Kommentarer
Postat av: Ejris

kul o se kort från mässan lite långt för mig;) men njuter av foton som kommer upp i bloggarna...

Husvagn drömmer vi oxå om men som sagt en lotto vinst först*suck* bara att hålla tummarna o se tiden..

inte kul att ha ett jobb man vantrivs med ..är i jobb sökar tagen men får se vad det blir behöver lite mer pengar i kassan men samtidigt nått som man kan trivas med....
kram

Postat av: Zara

Mysigt med ett besök i Småland! Hoppas att du överlevt veckans första arbetsdag!
Kram

2006-09-11 @ 15:50:33
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Agneta

Kul att få se kort från mässan, önskar att jag oxå hade varit där.....

2006-09-12 @ 06:36:43
URL: http://agge.blogg.se
Postat av: Therese

Vad roligt att få se foton från mässan!
Nu är det snart helg igen:)
Kramisar

Postat av: Lollo

Kul med kort från mässan ni ser väldigt glada ut du o Wenke. Bra jobbat den helgen Kram Lollo

2006-09-20 @ 23:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback