Ajajaj min rygg

Vaknade i morse och kom knappt ur sängen, men enveten som jag är masade jag mig upp och duschade och käkade lite. Frukosten fick jag äta stående då jag inte kan sitta ner på grund av ryggvärken
Jag har ont i ryggen i mellan åt men detta är värre än det brukar. Har aldrig behövt vara hemma innan för detta. Skall ringa vårdcentralen och se om jag kan få en läkar tid. Dom har ju sagt innan att dom tror att jag har ett diskbråck. Men av någon konstig anledning bryr dom sig inte om att göra någon riktig undersökning. Denna sjukvård. Så nu skall jag ringa kl 8 o se om jag kan få en tid i da.

Ikväll har jag biljetter til After Dark på rondo så typiskt att detta skulle komma just nu. Om det inte släpper under dagen kommer jag ju inte kunna gå. Kan ju inte sitta ner knappt.


Nog med gnäll. Tur att man har trådlös data :)

Ha en bra dag.

Kram

Eva-Lena

www.scrapgodis.se


Kommentarer
Postat av: Zara

Fy vad trist, stackars dig, jag känner verkligen med dig!
Krya på dig!
Kram

Postat av: Therese

Hoppas att din rygg mår bättre!
Kramar

Postat av: Bettan

Fy din stackare inget vidare med ryggvärk.
Hoppas att du kom iväg till After Dark.
Du får kräva att du skall på magnetröntgen så att dom ser vad det är. Min man gick länge med en hemsk värk innan dom fattade och gjorde denna röntgen och då visade det sig att han hade lösa bitar i ryggen som låg och skavde. Inte undra på att han hade ont och detta såg dom inte på vanlig röntgen.Så stå på dig
Ha det gott, önskar dig en skön dag. KRAM

2006-10-25 @ 09:58:21
URL: http://bettansblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback