Måndag igen

Jisses vad helgen går fort. I lördags var vi på min mammas 50 års fest, jag hade super kul. Jag dansade hela kvällen så i går hade jag så ont i fötterna att jag knappt kunde gå.
Igår slappade ´vi hela dagen, lite seg är man ju efter en fest.
Mamma fick i present av oss ett album i storlek 9*9 som jag hade gjort, det var mycket uppskattat.

Nu är det kort vecka och det skall bli skönt, känner mig helt utmattad, har en förkylning som har suttit i hur länge som helst också den vill inte släppa.

Ha en bra dag.

Kram Eva-Lena

Kommentarer
Postat av: Therese

Det låter som det var en härlig fest :) Det är sååå kul att dansa.
Önskar dig en bra vecka!
*Kramar*

Postat av: Bettan

Kul att du fått användning av dina dansskor.
Förstår att det blev uppskattat med albumet du gjort jag har ju sett en del alster när du varit här.

Ha det gott. Kram

2006-05-23 @ 18:43:59
URL: http://bettansblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback