kossekort

kossekort


Ja då var det fredag igen. Har precis kollat på Let´s dance. Jag hoppas på att Anna och David vinner.
Har laggt upp 2 kort som jag gjorde här om dagen. Kossekort. Ville testa stämpeln  lite eftersom jag skall ha den på min mammas inbjudningskort. Jag blev faktiskt nöjd.

Imorgon är det cybercrop på scraproom. Skall bli så kul, min första cybercrop. Jag är laddad. Gubben och ungarna åker i väg så jag blir ensam :)

Nu skall jag gå och lägga mig och sova.

Ha det gott

Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Coma

Korten är jättesöta Eva-Lena! Älskar den där PB stämpeln. Ha det så kul på cropen! Jag ska vara med imorgon, idag ska jag på mässan i Lerum.

Ha det bra och lycka till på cropen!
Kram/Sandra

Postat av: Lotta

Jätte fina kort. Stämplen var jätte gullig.

2006-03-06 @ 07:52:12
URL: http://grodyngel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback