Skönt

Ja nu är det söndag kväll och det är sååå skön att veta att man är ledig 2 dagar till. Jag har i och för sig kopplat med jobb telefonen hem så att jag kan ta dom samtal som kommer. Hoppas på att det inte blir många.
Helgen har varit lugn. Ifredags var det grill hos vänner och igår var vi och köpte en studsmatta till barnan. Jätte kul tycker dom det är att hoppa. Vi blev även bjudna på middag hos mina föäldrar igår.
Idag har vi inte gjort så mycket, varit ute i det fina vädret.
På kvällen var jag och Michaela hemma hos mamma och scrappade, det var Michaelas första gång. Lite otålig blev hon. Men 2 sidor fick hon gjort. Jag gjorde en Lo till Scraprooms Heja Sverige Tävling. Kul att vara med . Lägger ut den på bloggen så fort tävlingen är avgjord.

Nu har jag och gubben bokat en weekend i helsingborg första helgen i juli. Vi skall bo på hotell Marina som ligger nere vid hamnen. Skall bli så mysigt. Vi behöver vara ensamma. Har mailat min anmälan till SR om att jag vill vara med på en accordion kurs den helgen, hoppas det finns plats kvar.

Nu skall jag hoppa i säng.

Kram Eva-Lena

Glöm inte besöka www.scrapgodis.se
Butiken kommer uppdateras med nya varor förhoppnings vis nästa vecka :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad mysigt med helgen i Helsingborg. Det gör ni helt rätt i.
Kul att du är med i tävlingen.

Postat av: Zara

Vad härligt att komma iväg en helg, det är alltid välbehövligt!
Kram

2006-06-07 @ 13:25:55
URL: http://zaras.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback