Godiskrig

Godiskrig


Nu har jag äntligen gjort en Lo. Jag har anvnt mig av papper från MM nya bohochic olivia, kanon fina papper. Jag har dom i min butik
www.scrapgodis.se. Jag har för första gången även använt undressed hardware och målat med akrylfärger, jätte kul. Även dessa finns i butiken.

Nu känner jag mig bättre från halsflussen och det är skönt. Ikväll skall vi hem till ett par i föräldra gruppen och grilla, det skall bli trevligt.
Helgen skall ju bestå av kanon väder och det är ju skönt så man kan vara ute lite. Imorgon kommer gäster och då skall vi kolla på FOTBOLL, det får man ju inte missa.

Ha det gott!

Kram Eva-Lena

www.scrapgodis.se

Kommentarer
Postat av: Zara

Fin-fin sida du gjort!
Hoppas att halsflussen ger med sig så du blir pigg igen!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback