Ja då var det torsdag

Idag är jag hemma från jobbet.
Jag var ju på alingsåslasarette igår och gjorde datortomografi. Det såg bra ut i huvudet så nu slipper jag oroa mig för att det.
Dom ville ta prov för att kolla borelia så jag åkte på att göra ryggmärgsprov. Fy attans vad jobbigt det var. JAg trode min sista stund var kommen. Läkaren som gjorde det klarade inte av det utan hanfick ringa på narkosläkaren det tog en stund för honom också men han lyckades.
Efter det fick jag ligga plant i 3 timmar med dropp. Ush vad jobbigt det var.
Idag har jag ont i ryggen och huvudet och är helt matt.
Mycket Cola och kaffe måste jag dricka så jag har varit och köpt 3 faskor 1½ liters.
Annars kommer dagen bestå av bara vila. Kan ju ligga och kolla på Os.

Må så gott.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att allt gick bra igår. Jag tänkte på dig.
Ta det nu riktigt lugnt idag och bara tänk på dig själv.
*Kram*

Postat av: Anonym

hu stackare hoppas de blir bra så fort som attan....inte dumt o ligga o titta på OS heller;)

2006-02-16 @ 17:52:17
Postat av: Ejris

hu stackare hoppas de blir bra så fort som attan....inte dumt o ligga o titta på OS heller;)

ehh missade namn;)

2006-02-16 @ 17:52:51
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback