Charlie blåser bubblor

Charlie blåser bubblor

Nu har jag äntligen blivit färdig med en LO som jag började på för ett tag sedan. Bilden blev tyvärr lite suddig. Kul när man väl sätter sig ner och tar fram alla grejor. Blev faktiskt nöjd med denna Lo. Alltid kul när man själv känner sig nöjd och det händer tyvärr inte ofta.
Idag söndag har annars varit en lugn dag. Var med Michaela på handbollen i morse och sedan åkte jag och barnen till min mormor och hälsade på.
God middag blev det idag efter många om och men, tycker det är så svårt att komma på vad man skall äta till middag.
vi åt stekt fläskfilé med gorgonsolasås och färsk pasta, mums.
Nu skall jag gå in till mitt scrapprum igen och se om jag kan få gjort lite mer
.

Kommentarer
Postat av: Marie

Mums vilken god middag!! Får man så god mat hos dig, ska jag se till att åka upp och scrappa med dig snart! ;)
Förstår att du är nöjd med din LO! Den är härlig, glad och jättefin!

Postat av: Martina

Hej vännen.
Kursen va skoj, nu fattar man lite om alla síffror men jag kan inte säga att jag fattade allt =). Man får nog smälta det några dagar. Hur är det med värken i dag. Kram Martina

2006-02-14 @ 08:17:59
Postat av: Jenny

Kikar in och tittar hur du har det, det e bara att länka på =)

Denna layouten är underbart somrig =) Börjar längta så smått efter lite vår nu.

2006-02-14 @ 08:54:50
URL: http://jennysandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback