Julmys

51358-44

Idag är det 3:e advent och det är bara en vecka kvar till julafton.
Idag har hela dagen gått åt till att städa. Michaela har rensat i sitt rum och det var mycket skit vill jag lova. 3 säckar fick vi ihop.

51358-43

Vi har även städat övriga huset och jag har börjat sätta fram tomtar och gort det mysigt. Julmusiken har gått varm här i kväll.
Julkorten har jag skrivit och dom skall postas imorgon.

51358-42

Imorgon är det jobb som vanligt så nu är det dax att gå och lägga sig.

Vad har ni gjort i dag den 3:e advent?

Ha det gott!

Kram

Eva-Lena

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad fint ni har gjort det hemma hos er!!

Postat av: Ulrika

Så mysigt ni har det! Jag började min tredje advent med en 5km lång promenad. Sedan fick jag och Hampus besök av en arbetskompis. Jag hann också med att prata med Marre i telefon en sväng och sedan blev det en del tid framför tv:n som vanligt:).

Kram
Ulrika

2006-12-18 @ 23:00:04
URL: http://sweetsweede.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack för titten hos mig,alltid kul med nytt folk!

Vilka stämningsfulla kort!

Ja,du kan verkligen vara glad som fixat att ta dig tillbaka.
Alla dessa "krokben" som dyker upp överallt tar verkligen ner en på jorden.
Och det värsta är att jag tror det kommer att bli ÄNNU värre framöver!!

Ha en skön kväll!

2006-12-19 @ 15:40:18
URL: http://solsickan.blogg.se
Postat av: Therese

Vad mysigt du har fått det därhemma.
Hoppas att du har en bra vecka.
Kramar

Postat av: Lollo

Vad mycket o ofta du gör skriver i din blogg, jag vet aldrig vad jag skall skriva, får fundera över jul. Vilka fina bilder du tagit riktig julkänsla får man trots det gråa vädret Kram Från Lollo

2006-12-21 @ 10:57:18
Postat av: Lollo

Såg nu att det var Charlies fina ljuslyktor på en bild.Vad duktig du är på att ta kort. Kram från Lollo igen

2006-12-21 @ 10:59:12
Postat av: Ejris

Underbara Fototn!!!

God jul på dig

2006-12-21 @ 14:16:22
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Bammie

Härligt julfint ni har det hemma.
God Jul på dig.

2006-12-23 @ 16:21:58
URL: http://bammiesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback