Julkort

Nu är det fredag kväll  23:07 och jag sitter här och pysslar  julkort.  Kommer få sitta i morgon också om jag skall få iväg så många som jag vill. Lyssnar på en webbradiokanal med bara julmusik www.spraydio.com/jul

Varför skall jag sitta så här varje år. Nästa år får man börja med julkorten redan i januari om dom skall hinna bli klara.

Imorgon är det fullt upp. Friidrotts träning  ( tävling) med  Michaela kl 9:00. Robert jobbar hela dagen så jag får åka själv.
Kl 12:30 skall jag till Lerum och klippa mig. Denna gången gör jag förmodligen något drastiskt med håret, är så trött på detta håret nu som bara kommer upp i tofs jämt. 

Städning och julpynt står också på schemat i helgen.

Ha det gott

Kram
Eva-Lena



Kommentarer
Postat av: Zara

Hoppas du blev klar med dina kort!
Kram

Postat av: Junitjej

Var i Lerum klipper du dig? Behöver tips på bra frisörsalonger!

2006-12-18 @ 15:17:03
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback