snart slut

Idag var min sista semester dag. På måndag börjar jag jobba. Vi har haft en jätte bra semester. Varit i falkenberg i 2 omgångar med husvagnen. Kolmården var vi i 2 dagar.
Vi trivs verkligen med att vara campare. Barnen har haft det helt fantastiskt. Vilket väder vi har haft denna sommar, hoppas vi får njuta av detta väder varje sommar fram över.


Om 3 veckor skall jag deltaga i Nordiska stämpel och scrapmässan i Göteborg. Det skall bli så kul. Hoppas på att få träffa många av er där. Håller nu på med planeringen för fullt. ¨Nya produkter är på G.

Nu skall jag hoppa i säng.


Ha det så bra.

Kram Eva-Lena

www.scrapgodis.se

Kommentarer
Postat av: Zara

Härligt att semestern varit bra och att husvagnslivet passade er. Vi ses på mässan!
Kram

Postat av: Therese

Hej hopp!
Jag kommer på mässan i Göteborg i september, det ska bli sååå kul att shoppa loss:)
Imorgon börjar jag jobba, har inte fattat det ännu...
*Kramar om*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback