Sjuka barn

Ja då var det barnens tur. Michaela har varit dålig sedan påskafton och Charlie fick 39,7 i feber i går kväll. Själv är jag jätte förkyld. Robert har varit förkyld i 3 veckor.
Skall vara hemma med barnen i morgon så får vi se hur dom mår i morgon.

Igår kväll var jag faktiskt väldigt kreativ. Jag gjorde 2 inbjudningskort till mammas 50 års fest eftersom det fattades 2 sedan vi gjorde dom sist. Så scrappade jag 3 st Lo:s. Är jätte nöjd.
Skall scrappa i kväll också :)

Ha det så bra.

Kram Eva-Lena

Kommentarer
Postat av: Bettan

Vad tråkigt att ni är sjuka.
Vad härligt det låter när ni säger att ni fått scrappat en massa, själv har jag inte gjort något får se om det kan bli i kväll.
Ha det gott. Kram

Postat av: Marie

Vi vill se inbjudningskorten =)
Hoppas att sjukan snart går över och ni får vara friska.
*kram*

2006-04-17 @ 13:19:14
URL: http://maraij.blogg.se
Postat av: Zara

Vad trist att de är sjuka, hoppas att de kryar på sig. Vad duktig du är som scrappat så mycket... Vill se!
Kram

2006-04-17 @ 19:49:53
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback