Planering

Håller för fullt på med att planera inför träffen på lördag. Skall efter jobbet åka och handla all mat inför lördagen. Kommer säkert bli en jätte rolig lördag.

Idag har Robert varit och köpt en ny multiskrivare. Scanner, kopiator, skrivare och fax ja allt i ett. Behöver det nu när jag börjat med mitt nya projekt.
En router köpte han också så nu kan jag sitta vid tv:n eller i mitt pyssel rum och surfa :)
Nu skall jag göra det sista här på jobbet och sedan skall jag åka.

Ha en bra dag.

Kram Eva-Lena

Kommentarer
Postat av: Zara

Åhhh vad ni kommer att få roligt imorgon, önskar att jag kunnat vara med.
Lycka till!
Kram

Postat av: Bettan

Hoppas att det blir mycket skratt och scrapp på din träff.
Kram!! Bettan

2006-04-08 @ 14:23:51
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: Maria

Hoppas ni sitter och scrappar för fullt nu och att ni har RIKTIGT trevligt. Själv har jag precis avslutat en LO och känner mig riktigt nöjd. Vårregnet smattrar lite lätt på rutan och nu är det dax för lite kort.
Kram på dig!!!

2006-04-08 @ 16:29:11
Postat av: Gunvor

Hoppas ni hade en jättetrevlig pysseldag!!! Jag väntar med spänning på rapporter!!!

Kram, Gunvor

2006-04-09 @ 08:27:33
URL: http://spaces.msn.com/gunvorsspace/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback