Länge sedan

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Anledningen är att jag inte mått så bra. Har haft huvudvärk och tryck i huvudet i nästan 2 veckor.
Känner mig lite bättre nu och hoppas att det skall hålla sig så.
Ja helgen har varit bra. I lördags var vi hemma hos ett par i vår föräldragrupp. Vi hade gemensamt 3 års kalas för alla våra små. Vi var 10 vuxna och 7 barn. Det var jätte trevligt och alla var nöjda.
Imorgon är det måndag och arbete igen. Veckorna går så fort. Skall bara jobba 4 dagar denna vecka för på fredag skall jag på begravning så då har jag tagit ledigt hela dagen.
Har fullt upp denna vecka med att ordna inför träffen på lördag, det skall bli såååååååå kul.
Det är nästan fullbokat också.

Ha en bra vecka

Kram från mig :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh Eva-Lena, vad roligt för dig att det kommer så många på lördag. Ni kommer få en härlig dag det är jag säker på!!!
Skönt också att du känner dig bättre.
Många kramar från mig

Postat av: Marie

Äntligen har du skrivit; jag har varit här inne titt som tätt för att läsa något nytt och krytt.

Skisserna går iväg idag, allra senaste imorgon. KramKramKraaaaaaaam

2006-04-03 @ 10:34:48
URL: http://maraij.blogg.se
Postat av: Coma

Hoppas ni får det kanonkul på lördag!!!

*Kram*

2006-04-03 @ 12:04:19
URL: http://coma.blogg.se
Postat av: Gunvor

Va kul att du uppdaterat oss igen! Jag har varit lite orolig ...

Kram, Gunvor

2006-04-03 @ 13:18:29
URL: http://spaces.msn.com/gunvorsspace/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback