En vän!

I onsdags var en kompis här hos mig och hälsade på, hon hade sin lilla dotter med sig. Ett riktigt charmtroll.
Vi umgicks en hel del på gymnasiet och hade jätte roligt i hop, sedan så tog det liksom slut. Vi gick åt olika håll helt enkelt. Träffade henne ett par år senare då det visade sig att vi bode på samma ställe. Men det blev inte så mycket mer med det.
Sprang i höstas på henne på scrap och stämpelmässan i göteborg och gissa om jag blev glad. Vi hittade även varandra på facebook.
Så i onsdags kom hon hit och det var så trevligt vi satt i flera timmar och bara pratade om den gamla goda tiden och även nutiden.
Kändes inte som om vi varit i från varandra så många år som det faktiskt har gått. Jag är så himla glad att jag fått kontakt med henne igen och jag hoppas att denna vänskap skall bestå.
Detta är en helt underbar tjej.
Vi har redan bokat in nästa gång vi skall ses :)

Ha en bra dag.

Kram

  

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Visst är det härligt när man hittar tillbaka till gamla vänner!



Ha en skön helg! Kram!

Postat av: Duracellmamman

Kul när man åter får kontakten!!!



Hoppas ni får det lika trevlig nästa gång!!



Trevlig helg!!



Kramis!

2009-01-16 @ 11:09:50
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Hellan

Men du så roligt !!! :) Ja sånt är ju underbart när man kan återta kontakten så där efter så många år :)

Ni får garanterat lika trevlig nästa träff!



Kram

2009-01-16 @ 13:10:33
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Hoppas du har haft en trevlig lördag hittills!

2009-01-17 @ 16:09:56
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback