Äntligen fredag

Så var det äntligen fredag. Känns välbehövligt med helg, jag är helt slut.

Igår var jag och Robert på teater, vi såg "Titta inte i påsen" detta var en fars och vad gäller den sortens av teater så är vi inte några fans. Man jag hade fått biljetterna av mitt jobb i julklapp så jag kände att jag ville gå. Visste inte riktigt vad den skulle handla om. Men nu så var det gjort.

Idag skall jag jobba och sedan skall jag till sjukgymnasten. Detta är välbehövligt då jag har väldigt ont just nu.
 I kväll skall jag och Wenke ta oss en promenad, vi skall försöka puffa varandra att komma ut och röra på oss.

Såg precis ut genom fönstret att det snöar, det skall tydligen snöa hela helgen här hos oss. Kanske kan bli några fina snöfoton.

Nu skall jag ta på mig och lille man och åka till dagis och sedan fortsätta vidare till jobbet.

Ha en bra dag mina vänner.

Kramkram

  


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Hej! hoppas du mår bättre efter besöket hos sjukgymnasten.

Tevlig helg //Anna-Carin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback