Måndag i morgon

Ja då var det en ny vecka i morgon igen. Helgen har varit helt underbar och vilket väder. Hoppas att detta väder fortsätter ända fram till hösten.
Idag kom vi hem rätt tidigt då vi hade lite att göra hemma, R skulle klippa gräset och sätta upp studsmattan till barnen. Jag själv skulle tvätta. Tyvärr har det inte blivit någon skön promenad idag så jag har haft ont i huvudet och kännt mig lite hängig, kan bero på att det klipptes gräs här idag.
Men i morgon tar vi nya tag. Skall träffa min underbara coach efter jobbet i morgon, behöver det då jag känner att jag tappat motivationen vad gäller min kost. Så det är dax för lite peppning.
Nu skall jag hoppa i sängen.

Här kommer en liten bild som jag tog ute i trädgården idag.

image627

Kommentarer
Postat av: Lollo

Stå på dig!! Du klarar detta Eva-Lena,9 gäller nog bara att bli lite förbannad (säger jag)
Kram från Lollo

Postat av: Junitjej

Vacker bild på en vacker blomma!

2008-05-05 @ 11:18:22
URL: http://junitjej.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback