Skit

Känns skit just nu. Jag är så trött att jag knappt orkar hålla mig vaken, det spelar ingen roll om jag precis har vaknat för jag är lika trött ändå. Kan sitta rakt upp och ner på en stol och somna. Värken har kommit som ett brev på posten också. Inte blir det bättre av att det blåser storm.

Har varit hos Malin och hälsat på nu på kvällen, kände att jag behövde komma iväg och få tänka på annat. Tack för en trevlig kväll, det får vi göra oftare.

Nu skall jag gå och lägga mig.
God Natt

                        

Kommentarer
Postat av: Tina

Även om ett gott besök värmer så gör inte vädret det. Man får lov att må dåligt då även om det så klart inte är så kul.

Är det av fibron som du är väderkänslig?

Jag har mest ont av kylan...den känner jag.

Postat av: coachmarie

tänk på hur länge sedan det faktiskt var du hade så här ont! tanken är att det skall gå längre och längre mellan gångerna och att det skall bli lättare och lättare för varje gång. men tyvärr kommer värken att komma tillbaks emellanåt...men vi gör ju allt vi kan för att göra situationen bättre för dig!! Kram till dig. Nu åker jag till Italien; där är det också kallt och regnigt :(

2008-06-11 @ 11:31:57
Postat av: Laila

Nej, nej, nej! Inte bli för trött för då kommer värk på en gång och då hänger inte psyket med. är tyvärr själv på väg att dippa när det nu är för mycket runt omkring mig.... Var rädd om dig!

2008-06-11 @ 21:01:38
URL: http://tillklippt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback