Onsdag 17/12-08

Ja vet inte riktigt vad jag skall skriva om just nu. Mår inte så bra för tillfället och det känns blä. .

Igår var jag ju hos frissan och det gick bra. Jag klippte bara topparna denna gången då jag har bestämmt mig för att ha långt hår igen.

Äntligen är jag också färdig med mina julklappar. Ja är super nöjd med detta, brukar alltid vara ute i sista stunden annars.

Har äntligen fått komma till en sjukgymnast idag och hon har tittat på min rygg och kännt på mina höfter och det verkar inte som det är några ner eller disk skador och det känns kanon. Utan det är musklerna som inte orkar och detta beror på fibromyalgin. Jag fick ultraljud och även lite lätt massage och så gjorde jag olika stretch övningar som jag även skall göra hemma. Känndes jätte bra. Så om 1½ vecka skall jag tillbaka.

Fick idag ett par jätte snygga pumps av min snälla mamma. Skall se om jag hinner fota dom i morgon och visa er. Älskar högklackat.

Idag har jag och barnen även klätt granen så nu står den där så fin. Bild kommer :)

Nu skall jag gå och lägga mig och sova.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: mamma

det var ju en trevlig dag igår,och att vi fynda

var ju ännu bättre.och att ni tjejer var så nöjda.kram



2008-12-18 @ 08:27:34
Postat av: Annika

Skönt att vara klar med julhandlingen :-)



Vi har kvar lite... Tildis vattkoppor satte stop på den :-( Men hoppas att vi på måndag kan åka iväg.



kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback