Tack och adjö för denna sommaren

image92

Då har vi gjort våran sista helg i husvagnen.  Vi hade lite avslutnings fest med grannarna och det var mycket´trevligt. Kul att man har lärt känna så många nya människor och tänk vad kul vi kommer ha nästa år när vi alla känner varnadra.
Nu är allt ihop plockat och hem taget. Längtar redan tills nästa säsong. vi har redan betalat in bokningsavgiften:)

Nu har vi nästan renoverat klart vårat sovrum, skall bli så kul med nytt. Vi bor hos mina föräldrar undertiden vi renoverar. Snart kan vi flytta hem, saknar att kunna gå och titta på mina pyssel grejor :)

På lördag skall vi gå på liseberg om det är bra väder och på söndag skall jag gå på stämpel och scrapmässan i göteborg. Kul :)

Ha det gott!

Kram Eva


Kommentarer
Postat av: Bammie

Usch och fy vad vemodigt det är med ihoppackningen på hösten. Vi har inte börjat ännu och lär väl inte göra det än på ett par veckor. Vår camping stänger inte förrän sista helgen denna månad. Just nu håller vi på att fixa till marken efter denna regniga säsong.
Ha det gött.

Postat av: Lollo

Låter deppigt att ställa undan vagnen, men det blir snart sommar igen! Jag längtar till träffen skall bli jättekul, kul att Malin o Sanna kommer. Glöm nu vagnen o tänk på annat så du inte deppar ihop, det blir du inte glad av. Kramar från Lollo

2007-09-13 @ 14:06:09
Postat av: Marie

Är sommaren redan slut???? När var den här?, känns det som! I år var det väl ingen speceillt bra husvagnssommar?
Tråkigt!

2007-09-14 @ 15:02:26
URL: http://marie2u.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback