Bord & Spa

image108

Detta bord har jag köpt och skall ha i mitt pysselrum. Tycker det är så praktiskt att kunna ha det nerfällt när man inte använder det.

Idag har jag varit med mina jobbarkompisar på Hälsans hus i landvetter vi var på mini SPA. Vi började med en helt fantastisk lunch och kaffe på maten. Efter det gick vi och bytte om till morgonrock och tofflor. Vi gick till ett relaxrum där vi satt och bara var. Det fanns frukt, te och juice för den som ville ha. Vi fick alla också var sin behandling. Jag valde fotfix, så skönt med lite skön fotmassage.

När alla hade fått behandling var det dax för Bodybalance, det var kul att testa på. Synd att jag inte kan göra det fullt up pga all värken. 
Så min efermiddag har varit jäte bra. Nu är jag kanon trött.

Imorgon är det pysselkväll med kollegona och då skall det scrappas, vi skall sitta på skolan för där finns det mest plats. Skall bl trevligt.

Ha nu en fortsatt trevlig kväll.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

Gott att bara vara!!!
hoppas pysselkvällen blir kul.
Kram Lollo

2007-09-26 @ 17:03:25
Postat av: Ulla

Oj, vilken mysig eftermiddag. Härligt! Det borde man kanske unna sig ibland ett liten spa.

Postat av: Gunvor

Å så mysigt det låter!
Kram, Gunvor

2007-09-26 @ 22:09:15
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Sandra

Härligt med Spa! Det låter som om ni hade en härlig dag på jobbet. Kram från Dubai

2007-09-27 @ 17:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback