Skönt med fredag

image139
Så var det fredag igen. Har haft en full proppad vecka som vanligt. I onsdags var jag ,mamma och Michaela hos
pappersbiten i alingsås och shoppade lite. Mycket trevligt att få komma och prata med Sanna lite.
Jag har varit jätte trött denna veckan och det bror på att jag har en förkylning som envisas med att inte bryta ut ordentligt.
Imorgonär det novembercupen här i Lerum och Michaela skall spela. Det blir en heldag med massa handboll. Jag har blivit tilldelad att stå i fiket och städa mellan kl 18:30 - 22:30. Så är det att vara förälder.
Charlie skall sova hos mormor och morfar i dag så jag slipper att släpa upp honom så tidigt på morgonen då Michan och dom skall träffas kl 7. Robert skall jobba hela dagen.
I helgen skall Sven bo med Charlie. Sven är en nalle som dagbarnen hittade i skogen, han satt där och var ledsen med sin väska och ett litet brev. I brevet stod de " kan jag få bli eran vän" och sedan dess har Sven fått vara med barnen. På helgerna så följer han med något barn hem och där får han vara hela helgen. Så i helgen skall ha bo hos oss. Skall bli riktigt mysigt. Charlie är så glad att Sven fick följa med hem i dag. Kommer fota Sven i helgen så ni får se hur han ser ut.
Nu skall vi till mamma och pappa och äta Tacos.

Ha en trevlig helg!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback