Busungar

Busungar    Avslutning

Nu har jag scrappat 2 nya sidor. Jag var hos min mamma i söndags och scrappade. Så trevligt så. Jag har använt Basi greys nya papper, helt underbara. Dom har jag tagit in i shoppen. Nu håller jag på att planera för fullt för träffen som går av stapeln den 2-3 september på svenska mässan. Skall bli så kul, hoppas jag får träffa många av er.

Nu har jag gått med i viktväktarna igen. Denna gången har jag bestämt mig för att lyckas. Jag är så trött på att  vara tjock. Så nu är det bara till att äta nyttigt och börja motionera.

Nu skall jag gå och laga lite mat. Ha det så bra.

Ni missar väl inte att jag har fått in massa nyheter i butiken. Det går bra att förbeställa till mässan också. Gå in på
www.scrapgodis.se för mer info.

Ha det gott.

Kram Eva-lena

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej Eva! Prinsen i mitten är bäst. Jag håller tummarna för dig med viktväktarna, jag kanske tar mig i kragen o försöker själv

2006-08-22 @ 19:38:50
Postat av: Zara

Jag hejjar på dig allt vad jag kan när det gäller vv, du är bäst vet du!
Fina sidor du scrappat!
Kram

Postat av: Bammie

Lycka till med VV. Dit borde jag också ta mig men hmm något tar emot och jag förstår inte vad. Kan det vara att det är så nedrans tråkigt att banta. Fast det är ju tråkigt att vara tjock också.

Kul att ni gillade campinglivet. Jag älskar det sättet att leva. Det är så enkelt. Det största problemet man har är när man skall diska. Nu eller sedan. Och detta med att kunna åka vart man vill och ha sin packning med sig.
Ha det gott
Bammie

2006-08-24 @ 10:13:06
Postat av: Therese

Hej!

Vilka underbara sidor du har scrappat!!!
Lycka till med VV det kommer att gå så bra.
Syns på mässan
Kramisar

Postat av: Agneta

Åh vad jättefint det är! Du är verkligen duktig!

2006-08-28 @ 22:14:33
URL: http://agge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback