Nackspärr

Sitter här hemma med nackspärr, började i går efter att jag varit ute och promenerat. Blev värre och värre under dagen. I natt har jag sovit väldigt dåligt. Ambitionen vara att gå till jobbet idag så jag gick upp och gjorde mig i ordning och sedan körde jag lille man som vanligt. Sedan vände jag och åkte hem. Vilar jag idag så kan jag gå i morgon tänkte jag. Har smörjat nacken och suttit med värme. Går med en scarfs runt nacken också.

  
    Bilden är skyddad enligt upphovsrättslagen och får ej kopieras

Kommentarer
Postat av: Åsa

Dåliga på att kommentera? Ja då kommer en här då.;-) Stackare som åkt på nackspärr, vilken plåga det är! Vackert höstfoto i alla fall, gillar verkligen sådan här "nerifrånfoton", eller vad det kan kallas.:-) Krya på dig! /Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback